Witam
Obsluga mila, ale do czasu. Wydalem u nich 1 tys zlotych (okulary + soczewki). Gdy okazalo sie ze soczewki nie pasuja, nie chcieli ich przyjac ani wymienic na inne bo zwrotow nie ma. (mowie o reszcie soczewek z pudelka)
Czyli w Polsce standardwa obsluga klienta. Wszyscy sa mili i fachowi do momentu, gdy pojawi sie problem lub reklamacja. Wtedy pojscie na reke klientowi jest niemozliwe. Moze za kilka(nascie) lat to sie zmieni i bedzie bardziej cywilizowanie. Na razie jest jak jest :(.
Pozdrawiam
Tomek Borylo
ps podejrzewam ze opinia zostanie zmoderowana i sie nie pojawi na stronie, ale coz
Komentarz Administratora:
Każdy ma prawo do własnego zdania i dlatego nic, co pojawia się w tym dziale nie jest zmieniane.
Krzywdzące w powyższej opinii jest tylko to, że Klient zapomniał wspomnieć, że jego niezadowolenie dotyczy zakupu soczewek kontaktowych, o których wyborze i zmianie rodzaju na inne niż dotychczas zadecydował sam, po wcześniejszym otrzymaniu informacji technicznych na temat wybranego produktu od personelu, bez konsultacji z okulistą, na własną odpowiedzialność, a następnie po ich wypróbowaniu i średnim komforcie w noszeniu, chciał je zwrócić. Odpowiedzialnością za swój nietrafiony wybór automatycznie obarczył salon.
Nie możemy odmówić klientowi sprzedaży produktu i jednocześnie odpowiadać za wybory i decyzje dorosłych ludzi.
Tomek
Serdeczne podziękowanie dla p. Joanny Warpas i p. Macieja Wolnego, którzy ufundowali nagrody dla uczestników II Ogólnołódzkiego Interdyscyplinarnego Konkursu ,,WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ" składa organizator A. Piekarska - Marciniak. Uczestniczący w nim uczniowie - ,,Dyslektycy" czuli się bardzo docenieni otrzymanymi nagrodami. Widzi mi się, że ,,WIDZIMISIE" to firma z sercem.
Aga
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=577&w=57236305&a=57249748
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=577&w=60532884&a=60569311
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15302&w=82449419&a=82467395
Opinie zewnętrzne
Prosimy o pozostawienie nam Państwa opini. Dziękujemy.